Lördag och jag sover gott redan...

Goder afton kära läsare!
Nu tänkte mamma uppdatera lite i min blogg, fast tror det mest blir bilder o lite förklaringar till bilderna! Hon är för trött för att skriva nåe mer! Men håll med om att foton är roligare än en massa text!?!

Här är jag med min stora kusin Josefine, första gången jag träffade henne!
En jätte trevlig tjej, som dessvärre inte bor i Malmö så jag kommer inte att få se henne så ofta, vilket både jag och mamma tycker är tråkigt!
 
Här åker jag och pappa pulka i backen bakom huset!
 
Här har jag precis vaknat efter en liten vila på dagen...pigg o glad är jag...som alltid!
 
Här har jag somnat på morgonkvisten i Mammas o Pappas säng...
burrat in mig rikigt ordentligt i mammas täcke! Mysps
 
Här sitter jag och pappa o leker...eller ja jag leker o pappa bara ligger o slöar =)
 
Här har jag hittat min borste och försöker borsta det lilla håret jag har, tycker det går rätt så bra jag!
Sen försöker jag att gå längs bordet för att nå det som är så intressant där på andra sidan!
Jag lär mig sakta men säkert! hihi....
 
Här har jag kommit på att mamma tycker det är roligt när jag kastar ner nappen på golvet ... tyckte med det var roligt när jag såg att mamma skrattade åt mig! Då gör jag det minst 10 ggr till.......hihi.

 
Och nu har jag gått en vecka på dagis redan och det går jätte bra, pappa har lämnat mig själv nån dag och jag har haft så roligt där bland alla barnen. Personalen är oxå jätte trevliga! Här trivs jag som fisken i vattnet....än så länge iaf.
Har en vecka kvar på min inskolning sen börjar jag fullt ut den 1 april....vi ska ju till lanzarote snart (mamma hämtade mitt pass idag...jag var jätte fin på fotot)

 
Här sitter jag i sandlådan och leker på dagis!

Här har vi mig på kyrkans barntimmar, där är oxå roligt! Jag saknar alla mina vänner där nu när jag går på dagis!

 Här är jag med mamma o myser lite i soffan!

 
Här dricker jag vattnet själv, äter o kladdar själv oxå.....hihi. Lite hamnar  i munnen och det mesta på golvet hos Nelson


Här äter jag kladdkaka i kyrkan....tror nästan det märks rätt så tydligt =) och på andra fotot äter jag en banan inne på Hemköp!


Och här är slutligen en liten söt bild på lilla mig!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Agnes (och Madde)

herregud... redan en vecka på dagis!!! som tiden går =S skönt att du tycker de är skoj där med dom andra barnen =O) kram från oss

2009-03-08 @ 10:14:29
Postat av: Nathalie

Men när kan det då vara ifrån? .. Somras?

2009-03-09 @ 09:51:50
URL: http://nattalies.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Tack så mycket! :)

2009-03-12 @ 20:58:43
URL: http://nattalies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Vill du läsa en rolig, snygg och åsikts-stark blogg? Kolla då min! Ha en bra dag:)

2009-04-07 @ 19:27:24
Postat av: Denise

Det är så sjukt jobbigt, och dyrt! Hoppas allt är bra med dig och Tilda. Kram

2009-04-29 @ 11:28:41
URL: http://snisen.blogg.se/
Postat av: chicy

Awww ... villken otroligt sööt blogg ! kolla hjärna in på min och tyck till !



åh just ja ! hur fixade du en sådär snygg desing

2009-05-12 @ 16:56:40
URL: http://chicyz.blogg.se/
Postat av: Tilda

JAG HETER OCKSÅ TILDA!!!!! WOHOOW :-D

2010-12-07 @ 15:19:28
Postat av: Alle

Fin blogg, kolla gärna in min blogg: www.svenskakryssningsfarjorna.blogg.se :)

2011-01-15 @ 19:39:54
Postat av: Alle

Hej du...

Kommer du ihåg när du tittade på min blogg?

www.svenskakryssningsfarjorna.blogg.se?

iaf, jag har bytt blogg nu och den heter oskarsfartygsblogg.blogg.se

Kolla gärna den :)

Hejdå

ha det bra!!

2011-04-18 @ 15:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0