Uppdatering av bilder

Hej alla kära läsare!
Nu har mamma varit framme med kameran så nu är här en massa foton till er läsare. Ska försöka skriva en liten text under varje bildserie åt er.

Här har jag somnat sittandes i soffan....inget jag brukar göra men det var i samband med min höga feber. Ser inte bekvämt ut men det var nog bekvämt eftersom jag somnade så!

 
Sitter på golvet och underhåller mig själv så gott det går, Nelson vill gärna va me o leka han med men jag är inte vidare förtjust i att han är så närgången alla gånger!

 
Här har mamma fotograferat mig i svart vitt då hon tycker det är fint...ja jag vet inte, men jag ser måttligt road ut iaf.


Nu kommer jag och tar kameran ifrån dig mamma!


Och nu är Nelson igång igen med att vara närgången, han lyckades sniffa mig i örat och det tyckte jag verkligen inte om så jag blev lessen!

 
Här gosar jag med pappsen, han blir så lycklig varje gång jag säger "pappa"


Här har jag precis ätit frukost och sitter nu o leker lite medans mamma diskar undan efter oss!


Nu har jag fått kläder på och sitter på golvet o leker igen, försöker även att gå lite med mamma, mamma o pappa vill att jag ska sitter mer på golvet så jag kan lära mig att förflytta mig själv. Tycker jag klarar det rätt så bra nu, sätter händerna framför mig och skjuter mig bakåt....haha. Jag hasar på gumpen, men har svårt att ta mig framåt men det kommer väl det med. Har även förstått så smått att man kan dra sig upp men än är jag för baktung och har inte kraft ännu!


Här dräglar jag som en galning och mamma klurade ut ikväll varför....min sjunde tand är på väg upp i överkäken bredvid dom andra små bissingarna!


Här är jag nere hos min kompis Tindra och leker, vi har så roligt ihopa fastän hon går o inte jag....TIndra är så snäll och låter mig leka med hennes saker, dock var vi inte så förtjusta i att dela stol.........hahaha.'

Igår var vi på begravning och jag skötte mig alldeles utmärkt tyckte mamma o pappa...sen sov jag hela vägen hem i bilen. Och i morgon ska jag hem till mammas vän o hennes barn i Eslöv......det ska bli kul.

Nu avslutar jag för idag.
Sov gott kära läsare och ha en trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0