Önskelista!

Snart blir jag 1 år och alla frågar vad jag önskar mig i present och nu har jag hittat lite saker med hjälp av mamma o pappa som jag gärna vill ha. Vissa önskar jag mig mer än andra! =)

 
Denna önskar jag mig mest, då den jag har börjar bli för "liten" för mig...detta är en 4 i 1 bil med massa smarta funktioner för mig och mamma/pappa! Finns på BR Mobilia

Sen önskar jag mig en soldräkt och flytkuddar till armarna eller till hela mig till sommaren eller till Mars när vi ska till Lanzarote

Denna sköna fåtölj provsatt jag hos Tindra och den tyckte jag var så skön så jag skulle vilja ha en sån själv...finns på IKEA

Massa fina leksaker från Play2Learn som låter en massa roligt som jag bara älskar! Finns dom också på BR


Sen kan det vara bra att ha en sån här när jag blir större o ska stå o tvätta mig.....men det dröjer nog ett tag innan jag kan ha denna!

Kläder i stl 80 står oxå på listan plus pengar........Nu ska jag klä på mig o äta lunch innan vi ska iväg till Eslöv.
Ha en bra lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0