Foton från Jul och Nyår

Här kommer lite foton från julafton.

Här sitter jag med en nyfriserad pappa, pappa o farfar och sen mamma o jag.


Här sitter jag tillsammans med farfar o väntar på att mormor ska komma så vi kan börja äta och så att tomten kan komma.

Här sitter jag nu, redo för julmaten...den var inte värst god. Mammas janssons frestelse var god om jag sluppit den dära sillen i!

Här kom tomten och en massa julklappar till mig delades ut....

....o jag mådde som en prinsessa bland alla julklappar jag fick!


Här har mamma fotograferat en del av det jag fick........massa fina och roliga leksaker som jag leker med dagligen.


Här sitter jag med farfar och undersöker hans fina klocka och sen vill jag åka på min fina bil innan vi ska åka till faster och kusinerna för lite juldags mat.......

Här är jag ... lite trött...tillsammans med mamma, farfar och Siri.

Här får mamma en blöt puss av mig....hihi. Mamma har lärt mig en ny lek nu.....att hitta min näsa o mun...tycker den är rolig!

Här sitter jag o leker i morgonrock på mitt rum med alla nya fina leksaker...Nelson är allt sugen på att sno mina saker men då blir jag arg på honom o drar honom i pälsen!

På nyår somnade jag innan mamma kom hem från jobbet, pappa han var så duktig o lagade mat och jag var lugn o fin så han fick ro till att laga sin bakade potatis och nåt gojs till. När mamma o pappa firat in nya året vaknar jag halv ett på natten och fick se lite raketer jag med......mamma satte till o med sin lilla hatt på mig. Det var himla roligt att få se himlen lysa upp utanför fönstret. Men sen ville jag gå o sova igen, ville bara se vad som väckte mig. Dagen efter var jag pigg som en mört igen......hihi. Som jag alltid är.

Hoppas ni blev nöjda nu med alla dessa bilder o så.........mamma orkar inte hjälpa mig mer ikväll då hon är sjuk och har varit det sen i fredags. Kanske jag som smittat henne...........hihi.
Nu ska jag sova. God natt.
Vi återkommer en annan dag. Vad tycker ni förresten om min sida som mamma gjort om?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Så många fina bilder på dig, sötis!!!!

2009-01-05 @ 22:31:13
Postat av: Vivvi

Det var en mycket fin sida du har Tilda,den kommer jag kolla in lite oftare....Du har tur att din mamma e så snäll och duktig med din sida......Ha det bra...Kram

2009-01-10 @ 10:30:12
Postat av: matilda

va söta bilder !

2009-01-10 @ 20:24:05
URL: http://franzenduger.blogg.se/
Postat av: matilda

Ingen orsak! :D

2009-01-11 @ 00:56:02
URL: http://franzenduger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0