I dag är ingen vanlig dag...

....för idag är den min födelsedag!
Ja idag fyller jag 1 år och mamma har haft fullt upp med att laga mat, baka tårta och städa....hon har varit så duktig idag och jag likaså. Pappa och jag har varit i affären och myst lite innan alla mina gäster skulle komma.
Mamma lagade en jätte god maträtt med kyckling och ris, mums. Sen hade hon gjort en jätte fin tårta till mig.
Och massa fina presenter fick jag idag, pengar och presentkort och massa leksaker.......en telefon, en hund, en elefant (alla låter och rör sig utom telefonen som bara låter), en larv som kör iväg när man trycker ner den och sen fick jag en fin prinsesse bil, en lastvagn med stora klossar i, sen har jag en present till som jag inte fått än som min faster glömde hemma ... hihi
Tack för alla presenter jag fick.
Här kommer lite foton från kalaset.........andra foton på mig dyker upp en annan dag!
Nu ska jag försöka sova efter en mkt händelsefull dag, jag är så trött men finner ingen ro.......har fått alvedon och näsdroppar så jag ska ha lättare för att somna då jag har en förkylning i kroppen.
God natt och tack än en gång för allt fint jag fått idag!
Hej då.

Här sitter jag och äter lunch och får syn på mitt födelsedags tåg!
och här under ser ni den fina och goda tårtan mamma gjort!



Här har jag fått mitt paket från farfar, den innehöll en jätte stor lastvagn med massa klossar i!

Här sitter jag och inspekterar mina paket tillsammans med pappa och Klara!

Här provsitter jag min prinsesse bil, och Klara ville köra mig i den hela tiden...jätte roligt!

Så var det dags för tårta och den var ju såååå god!

Klara och jag undersöker glasskåpet!


Här ser ni bild på lastvagnen, hunden, telefonen och prinsessebilen
God natt!

Kommentarer
Postat av: Madde & Agnes

WOW Tilda, siken dag du haft! Jag blir ju super sugen på tårta när jag ser din mammas bild på tårtan =D Kan ni inte baka en tårta nästa gång jag & Agnes kommer och hälsar på? haha* nej jag skoja bara! Du verkar ha haft en jätte fin dag, och tänk... 1 år, jag kan verkligen inte fatta de! Du 1 år, och Agnes 10 månader... ni är ju fortfarande våra små skitar ;-) Prinsess-bilen var ju super fin! Tror Agnes blir avundsjuk om hon får se den =D Kram på dig Tilda och MASSA GRATTIS till dig, för än är inte din dag slut! Hälsa din mamma så gott, så duktig hon varit med tårta, mat osv...!! Hoppas du nannar gott trots förkylningen. Kram från oss!!

2009-02-01 @ 20:39:44
Postat av: din vän

hej!

2010-07-30 @ 13:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0