Hejsan hoppsan!

Hej mina läsare!
***********
Mamma är lite dålig på att uppdatera i min blogg, men sen å andra sidan är det mitt fel....jag kräver mkt mer uppmärksamhet nu för tiden.
Och när jag väl sover / vilar så vill mamma fixa med tvätt, disk och städ istället för att sitta här och skriva var o varannan dag! =O
Så ni får hålla er till tåls mellan gångerna!

På måndag ska jag börja på dagis, pappa ska skola in mig och mamma ska väl följa med dom dagarna hon är ledig från sitt jobb. Pappa ska ju gå hemma med mig hela Mars månad, men det ska nog gå bra....så länge jag inte ser mamma nånstans i lägenheten så är pappa lika bra på att trösta mig när jag blir ledsen. Men mamma är ju bäst =)
Det är ju henne jag varit med i 1 år, så det kommer att kännas konstigt att helt plötsligt ty mig till pappa! Men jag älskar han lika mkt som mamma!

Det ska bli spännande att börja på dagis, massa barn att leka med och tänk er allt nytt jag kommer att lära mig som jag stolt kommer att visa sen för mamma och pappa!
Mamma och pappa hoppas lite på att jag ska börja sova bättre på nätterna...då jag kanske blir så utmattad av dagis att jag slocknar!

Nä nu vet jag inte vad mer jag ska skriva idag.......lämnar er med två foto (mamma har inte laddat in dom nya än på datorn!)

Hej då!

Kommentarer
Postat av: Denise

Heej! Tack för dina fina kommentarer! Man blir ju så tårögd när man läser dem=) Nu är man mamma. Det trodde jag aldrig. Hoppas allt är bra med dig och familjen. Tilde hälsar till Tilda, hihi=)

kram

2009-02-28 @ 18:12:43
URL: http://snisen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken söt blogg du har ^^

2009-11-18 @ 16:17:53
URL: http://tittiandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0