Bildserier

Hej mina kära läsare!
Nu är jag tillbaka med lite foton till er!
Idag har jag varit hos min faster nästan hela dagen och en stund på eftermiddagen var jag med farmor då mamma har varit på utbildning med sitt jobb. Och jag hade så roligt att jag inte ens tänkte på att mamma inte ens var där. Jag har varit jätte duktig idag fick jag höra, lite gnäll var det men det var mest bara för att min kusin Siri var ledsen!
Vi har även fått rätt på mina sovrutiner nu tror vi eller ja tror mamma, denna vecka har jag somnat runt 20 och vaknat första gången 06,30. Och det har mamma varit glad för. Idag somnade jag dock kl 19 då jag haft en händelserik dag tillsammans med faster och kusinerna och min farmor. Mamma hoppas att jag ändå sover hela natten men hon blir nog inte så besviken om jag skulle vakna mitt i natten! Men jag vill gärna sova till 6  iaf.
Nu lämnar jag er med lite bilder och text.

 Mamma ställde mig på alla fyra och ville att jag skulle krypa....som ni ser var jag inte allt
förtjust i den dumma idén hon fick!

 
Här sitter jag och leker med mina klossar, plocka i och ur är det roligaste av allt!

 
Svartvita foton är fint tycker mamma så jag får väl posera lite fint till henne!
 
Från första bilden här i denna serien ser ni hur jag hasar mig bakåt för att slutligen avsluta vid hyllan då jag inte kom längre bakåt. Än har jag inte klurat ut hur jag tar mig framåt men jag kan vända o så iaf.
 

3 Par svart vita foton till på mig!


 
Mamma, det är telefon till dig!
***
God natt och sov så gott!

Kommentarer
Postat av: paula

Så fin hon e..

Ha en trevlig kväll

2009-02-12 @ 20:39:19
URL: http://gullfubbick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0