Tomten kommer om 1 vecka!

Hej hej!
Nu har jag ngt att berätta för er! Jag har sovit själv varenda natt sen mamma o pappa bestämde sig för att sätta in min säng i deras sovrum. Jag känner verkligen mig trygg o säker där bredvid mamma, när jag vaknar ser jag att hon ligger där så jag behöver inte vara rädd! =D
I natt lät jag till och med mamma att få sova hela natten, jag vaknade första gången kvart över sju....jag var nog trött. Egentligen behöver jag nog inte ha mat på natten men det har blivit en vana att vakna iaf en gång...nappen passar sig inte alla gånger! Men tror inte mamma blir arg på mig för att jag vaknar o vill ha mat, jag somnar ju om nästan direkt igen!
Idag har jag varit ute på promenad med min kompis Tindra, vi tog en lång promenad. Eller ja jag och TIndra åkte i våra vagnar medans mammorna promenerade och Nelson lika så....tror vi var ute en timme ungefär.
Sen var jag hungrig när vi kom hem igen så mamma laga en god lunch som jag åt med god aptit och nu till kvällsmat fick jag mammas lasagne. Mums....
Imorgon ska jag få följa med mamma till pappas jobb där vi ska äta julbord, pappas minichef sa att han skulle leka med mig men det tror jag inte han vågar. =) Det ska iaf bli kul att få komma till pappas jobb, alltid så många som vill prata med mig och leka med mig. Bäst att visa mig från min bästa sida då när vi ska va där så länge......
Nu ligger jag i sängen och ska bli nattad av pappa! Mamma säger att han alltid lyckas somna så hon får komma in o väcka honom.
Mamma har berättat att pappa nog kommer bli som min morfar......för när mamma var liten så skulle morfar natta henne när mormor skulle jobba kväll eller natt. Sen när mormor kom hem så satt mamma i sängen o sa sschhyyy pappa sover! hihi....då hade mamma lyckats natta morfar istället!
Nä nu ska jag avsluta med nån bilder på mig o mamma!
Tomten kommer om en vecka säger mamma o pappa, undrar om jag får ngt roligt...längtar till julafton!
Hej då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0