GOTT NYTT ÅR!

GOTT NYTT ÅR


Vill jag och mamma, pappa önska er läsare!!!

***

Hade ni en bra julafton med många julklappar? Kom tomten till er?
Till mig kom tomten med många fina o roliga julklappar. Foton får ni se en annan dag....mamma har inte tid just nu att sätta in dom för hon ska jobba ikväll så jag ska va ensam med pappa. Jag har lovat att vara snäll då han ska stå o laga mat till mamma. Han vill inte säga vad han ska göra för det ska bli en överraskning till mamma när hon kommer hem från jobbet ikväll.
Förresten har ni sett att min blogg har fått ett nytt utseende? Mamma frågade en bekant (denise) om hon kunde hjälpa mamma göra en fin sida till mig men tror mamma har lyckats rätt så bra själv med att ändra om här.
Min blogg är under uppbyggnad så har tålamod med oss.
Här kommer nåt foto på mitt fina lekrum/sovrum med den nya möblen jag fick i julklapp av farfar...

Nu trivs jag i mitt rum igen.....älskar att leka där inne med alla fina leksaker jag fick av tomten...
Vi ses 2009 igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0