God morgon

God morgon!
Idag är jag väldigt stolt över mig själv, likaså är mamma o pappa. Nu ska jag berätta varför!
Igår kväll innan jag skulle bada med mamma såg jag hur pappa o mamma bar min spjälsäng in i deras sovrum, mamma bäddade så fint så jag blev sugen på att gå o lägga mig.
Men jag satt kvar o lekte lite till på lekmattan innan det blev dags att ta söndagsbadet, denna gången tillsammans med mamma.
Efter badet blev det lite mys i soffan, jag blev lite gnällig o gned mig en del i ögonen så mamma bar in mig i min säng....först var det inge roligt men sen märkte jag att jag låg i mammas o pappas sovrum fast i egen säng. Jag såg mammas röda täcke, såg att hon låg bredvid mig fast utanför spjälorna så jag kunde känna mig trygg. Jag kände ju fortfarande mammas närhet. Jag drack min välling och somnade gott. Jag vaknade dock igen halv tre i natt o ville ha mer välling men sen somna jag igen o slog upp mina blå kl 7 imorse när pappas klocka ringde.
Nu ligger jag o myser i mammas säng igen efter en god portion gröt.
Sätter in lite foton som blev tagna igår.
Hej då!

Här leker jag med min favvoleksak, den spelar musik o räknar.
 
Här ser ni alla mina tänder, ibland är det kul när mamma fotograferar så jag poserar lite extra!

Här är jag fullt koncentrerad på att leka!

Här har vi skötrummet, det saknas en del på väggarna men det ska mamma fixa med senare...
jag får nöja mig med en delfintavla så länge! Men vill ha nallar

Lite lek innan nattningen, måste ju bli ordentligt trött!

Jag ser nåt roligt på bordet som jag vill ha......hmm....detta va ju riktigt roligt, att stå så här i pappas knä.

Kommentarer
Postat av: moster maggan

vad stor du har blivit min lilla ängel. jag älskar dig jätte mycket. puss o kram moster maggan

2008-12-15 @ 10:54:22
Postat av: moster maggan

vad stor du har blivit min lilla ängel. jag älskar dig jätte mycket. jag gillar att följa din uppväxt genom din blogg. när du blir större hoppas jag att du o dina föräldrar kommer o hälsar på mig nere i schweiz där jag bor. puss o kram, jag älskar dig jätte mycket. moster maggan

2008-12-15 @ 11:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0