Bilder

Hej!
Igår fick jag åka med mamma till pappas jobb där vi skulle äta julbord, det var väl så där gott....tyckte mina majskrokar var godare och vällingen. Framåt kvällen blev jag väldigt trött och det var jag ju tvungen att demonstrera med buller o bång.
Pappas lill chef Peter vågade till sist närma mig och gjorde sina försök att leka med mig, tror det går bättre nästa gång för oss båda två. Jag är inte så himla förtjust i honom då han alltid bara ska peta på mig......hihi.
Jag är ju svår flörtad!
Sen körde mamma mig hem till min faster där jag skulle vara ett par timmar medans mamma o pappa åkte till Lund för att gå på en föreställning med resten av hans jobb. Jag trivdes med faster Natta och tant Alexandra, så pass bra att jag somna tillsammans med Alex!
Ett par timmar senare väcker faster mig och jag blir buren ut i bilen där mamma väntar på mig....trött o gnällig körde vi hem och jag somna snart igen i min egen säng och sov till kvart över sju i morse.
Nu ska vi snart sätta oss i bilen igen och köra o hämta pappa och handla lite kanske. Här kommer lite bilder på mig och en på mamma.
Ha en bra fredag och en trevlig helg. Här ska det lekas och busas för min del!
Hej då!


Visst e mamma fin i sin nya lugg`?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0