Hej

Förlåt att jag inte har skrivit på länge, men jag har varit sjuk!
Mamma och pappa blev lite oroliga där ett tag, och jag blev rädd.
Hade en feber som bara steg o steg trots att mamma gav mig alvedon. Till sist var febern uppe i 40,3 och mamma bestämde sig för att åka in till en doktor. Men jag hade inget virus i kroppen och efter 1 dygn gick febern sakta neråt....jag var så het så jag fick vara naken här hemma, jag orkade inte göra nåt...inte ens äta mina älsklings majskrokar eller pepparkakor. Ville bara sova på mammas bröst!
När febern sen gått ner fick jag en hemsk snuva och hosta som fortfarande sitter i. Är så trött på hostan, men mamma ger mig en god medicin som hjälper tycker mamma o pappa. Jag sover som vanligt igen iaf......vaknar inte en gång i halvtimmen längre.
Men nu är jag frisk igen iaf fast jag har min hosta o snuva men det blir bättre för var dag som går.
Igår och idag var jag i kyrkan med mamma, alltid lika roligt att gå dit........då får jag leka med alla dom andra barnen men jag vill oxå kunna springa o gå som dom så jag blir så frustrerad och arg och ledsen att inte jag kan.
Vill så gärna kunna leka som dom.......men jag känner på mig att jag snart kan det.
Jag älskar sångstunderna vi har i kyrkan, vi sjunger och har kul. Jag blir så glad att jag försöker hänga med i musiken med mina händer.
Nu kan jag även peka på sånt som mamma eller pappa säger så som lampa, blomma, nelson osv.......har även lärt mig att peka ut vad som är krabba, sjöstjärna eller bläckfisk i min badbok. Säger "pappa" mer nu, älskar att mysa o krama mamma o pappa.
Vill gärna gå så mkt som möjligt med deras hjälp, vill även leka mkt med min giraff eller gå vagnen som spelar musik. Det är så roligt när mamma och jag har lekstunder på rummet där vi leker svara i telefon, kasta bollar i giraffen, spela trummor eller klinka på pianot.
Mamma har varit dålig med kameran på sistone så jag har inga nya foton att sätta in denna gång men hon har lovat att bättra sig.
Nu får ni ha det så bra, och tack för alla kommenterar jag fått.....fortsätt gärna!
Hej då och god natt.........John Blund har kommit til mina ögon nu och jag sussar gott och drömmer sött sen en timme tillbaka =)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hej Tilda! Min mamma säger att vi ska ses nästa vecka och leka hemma hos dig, de tyckte jag var på tiden! Vad roligt de ska bli =O) Jag var också sjuk innan, precis när tomten kom, jag hade också jätte hög feber som bara steg och steg, men de sänkte sig fort när mamma gav mig dom där äckliga alvedonen som jag hatar! Nu är jag frisk, och du med va? Åh vad roligt vi ska ha på onsdag! Kram på dig min vän!

2009-01-14 @ 12:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0