Gnäll måndag


Igår och idag har ja retat gallfeber på mamma men jag inte hjälpa det!
Jag vet inte varför jag är på så hemskt humör....kliar i tandköttet o mamma tror sig ha sett 2 tänder där uppe som e på väg ut.....inget passar mig alls idag!
Dessutom har mamma o pappa köpt en ny välling till mig o den e så där....får försöka vänja mig! Pulver välling, mamma säger d blir billigare än dom hon annars köper!

***********

Jag har börjat smaska/smacka när jag tycker nåt är gott och när mamma o pappa frågar om det var gott!
Dansar till musik gör jag också, blir så glad av musik!
Säger mamma och pappa!
Jag vinkar, klappar händerna o knäpper med fingrarna!
Leker tittut me händer, filtar, kuddar osv!
Drar mig upp på benen när jag får hålla ngn i händerna!
Går med ngns hjälp!
Står själv vid bord, stolar o leksaker!
Borstar mina tänder själv...alla 6 snart 8!
Sitter på golvet och hasar mig bakåt...lite fram.
Vet vad lampa, tavla och blomman är!
Pekar på diverse djur i min pekbok!
Pekar på allt jag vill ha!
Vet vad en telefon är och vill väldig gärna prata!
Känner igen röster och ansikten!
...........har säkert glömt ngt!!

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0