Gungning, pulkaåkning, kalas, <3-dag och dop

Måndags kvälll
Ja här sitter jag nu och ska uppdatera i min blogg, fast egentligen ligger jag o sover men ni har nog fattat vid detta laget att det är min mamma som sitter o skriver åt mig. Dagens inlägg handlar om en himla massa som hänt sen sist jag skrev här.
Det kommer att bli en himlans massa foton....tycker mamma är lite dålig på att uppdatera i min blogg...ungefär lika dåliga som ni är på att kommentera i min blogg. Vill ju veta om det är folk som läser min blogg, om det överhuvud taget är ngn som läser. Vet visserligen att det är några som är trogna och läser o kommenterar det tycker jag om.

Här är jag ute o gungar med mamma och grannen, åker rutschkana och
buss med Tindra som chaufför





Här sitter jag o leker med mamma och min giraff,
men vill inte sitta så länge så jag tar tag i mammas hand o ställer mig upp.
Dröjer nog inte länge förräns jag går själv nu....

Ett halvfint foto på mig o Nelson.

Och här sitter jag o hjälper mamma i köket men blir uttråkad så
jag räcker tungan till mamma...och utanför fönstret faller snön!


Här har jag gjort ett alla hjärtansdagkort till min farmor...jag ritade helt själv!


Och här är jag o åker pulka me min vän Tindra!
Tisdagsmorgon:

Här är jag finklädd inför kalaset i Ystad

Lite mysfoton

Första fotot e precis innan vi ska köra och andra fotot är när vi ska hem, jag var dödens trött!




Här är jag på Siris dop....

Somnade även gott efter detta!


Här har mamma pysslat åt mig, en kaffemugg+fat till pappa o en till mig.

Denna nallen köpte jag till pappa på alla <3 dag!


Sover gott i sängen tillsammans med den perfekta barnpassaren, Nelson!

Och här visar jag mamma hur duktig jag är på att sätta in bollen i giraffens mun,
och trycka på knappen så jag kan dansa till lite musik.

Det var allt för denna gång!
Hej då!

Kommentarer
Postat av: Agnes (och Madde)

Hej Tilda! Jag läser, eller jag kan inte läsa så min mamma läser åt mig ;-) Ah du har ju en likadan overoll som jag har!! Visst är dom härliga nu när de är så kallt ute?! Sika fina bilder, tänk att vi inte är så små mer, vi är ju flickor nu, inga små bebisar! Och så fin muggen var som du/din mamma pysla ihopa!! Kul att du uppdaterade din blogg igen, de sker ju inte jätte ofta ;-) vi ses i morgon... och om mammorna tror att dom kommer få lugn och ro med en mysig fika har dom fel, för jag tänker busa på rejält med dig kompisen =D

2009-02-17 @ 08:30:47
Postat av: Agnes (och Madde)

Hej kompisen! Jag vill gärna ha en ny lekdag men just nu är jag (och mamma) lite snuviga ju så vi kanske inte ska komma och snora på er nu ;-) Jag hoppas du får kul på dagis men de går du nog, tror du inte de? Ja vi kan nog hitta en lek dag snart, en helg, fast min mamma brukar ju jobba om helgerna men något ledigt måste hon väl ha tycker jag. Vi hörs, och lycka till på måndag!! Kramisar

2009-02-26 @ 22:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0