Lucia kväll

Hej kära läsare!
John Blund har kommit till mina ögon och jag har blivit nattad av mamma, så nu sitter mamma o tittar på tv medans jag sover. Tror hon hoppas att jag ska sova tills imorgon bitti men jag tror att jag vaknar snart igen....jag har så svårt att finna ro och somna ordentligt och sova en hel natt. Varför vet jag inte.
Av ngn konstig anledning vaknar jag efter en timmes sömn, sen tar det ett tag innan jag finner ro igen o somnar om o sover till 4-5. Mamma o pappa är inte så förtjusta i att jag inte sover hela  nätter än. Men dom kommer nog....
Ikväll var jag i kyrkan med mamma o pappa och tittade på Lucia tåget, det var fint men jag blev lite otålig....tur mamma hade majskrokar och smoothie med sig till mig, då blev jag tyst en stund. Här kommer lite foton från kvällen och även från mammas bak, hon har varit så duktigt idag...bakat massa lussekatter och massa julstjärnor som vi ska ha till julafton.

Här har vi mammas lussekatter och julstjärnor.

Jag och min morbror

Här är jag med pappa. Sen är det jag och Tindra o hennes storebror Rasmus,
och sista bild är på kompisen Leia och mig.

Nu avslutar vi med denna bilden på min dagmamma Åsa, hennes son Rasmus med mig i knäet och bredvid sitter min kompis Tindra i sin farmors knä.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0