Lördag!

Hej hej alla läsare!
Har glömt att berätta för er va jag klarar av att göra! Jag kan klappa händerna till musik, och när mamma säger att jag är duktig....kan leka tittut med mina egna händer och med filtar o kläder o ja allt som man kan hänga över huvudet =)
När mamma säger att jag inte får ha nappen i munnen vid olika tillfällen så tar jag ut nappen och ger den till mamma!
Pratar väldigt mkt också men ingen som förstår mig än, fast jag gör mig förstådd! Är glad att mamma förstår vad jag vill ändå!
Ikväll kom mormor och Tore och morbror hit tillsammans med en liten krabat som jag inte visste säkert vad man skulle göra med. Mamma sa att det var en vov vov, fast en mindre variant......söt var den.
Jag var himla trött innan dom kom så jag somnade lite i pappas famn, men sen kom dom och jag blev glad och alert igen....har inte sovit mkt alls idag men nu är john blund på besök!
Nu ska jag nanna ögonen så jag lämnar er med lite foton!
Hej då.

Här är jag med min morbror som jag tycker mkt om.

Här vet jag inte om jag ska gråta eller klappa lilla Fia?!

Här tittar jag på granen tillsammans med mormor

Här sitter jag med mormor igen och fotona här nedanför så leker vi tittut
vi har så himla roligt mormor och jag.



Lämna gärna en kommentar eller två när ni är här inne o läser och kollar på foton, då blir jag glad!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Världens sötaste Tilda :) hoppas du blev glad för tandborsten :D

2008-12-25 @ 12:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0