Glad Lucia!


Hej mina kära läsare, om jag fått ngra ännu dvs.
Idag är det Lucia säger mamma så hon står o bakar lussebullar och julstjärnor, lussebullar vet jag är gott =) Älskar det o pepparkakor. Julstjärnorna tror jag också är gott, det är ju sån god geggamojja i mitten (katrinplommon-inflikar mamma me)
Idag har jag fått fina kläder på mig då jag ska till kyrkan o titta på luciatåget senare idag, ska även få på mig min tomteluva som dom köpte till mig.
Just nu vilar jag gott med pappa i sängen medans mamma får lite egen tid, det kan hon förtjäna tycker jag.
Har inte så mkt mer att berätta om idag så jag låter mamma sätta in lite foton på mig som togs igår och idag på mig så klart ;)
Ha en bra Lucia kära vänner! Snart kommer tomten till mig......... =)




Just det jag lovade foton på mig när jag var nyfödd, här kommer dom.
I mammas mage
Första fotot säger mamma att jag låg i hennes mage, taget i januari i år, katten heter Tiger men han finns inte längre kvar hos mig. Sen det andra fotot är taget av pappa när jag och mamma ligger på BB. bara 1 dag gammal.
Siri, Klara o Jag
Här sitter jag i mitten mellan mina kusiner Klara till höger och Siri till vänster, sen är det tant Nilla som håller Siri.

Kommentarer
Postat av: Agnes (och Madde)

jag läser din blogg kompisen ;-) saknar dig och vill snart leka men våra mammor jobbar ju alltid om varandra.. hoppas vi kan ses snart iaf!

2008-12-13 @ 13:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0